Så här reklamerar du en produkt

1. Fyll i reklamationsformuläret som du hittar längst ned på sidan. Klicka därefter på skicka.

2. En bekräftelse på din reklamation skickas till den e-postadressen du angivit.

3. Skicka in din produkt till oss tillsammans med ärendenumret du fått i bekräftelsen.

Observera att vi ej har möjlighet att hantera inskickade reklamationer utan ärendenummer.

 

Inom Sverige skickar du din försändelse fraktfritt genom att ange adress:

Frisvar (ska skrivas där frimärket normalt sitter)
Bambino Mam AB
Kundnr: 200 85 025
110 01 Stockholm

 
Skickar du din försändelse från Norge eller Danmark ber vi dig använda vår etikett för svarspost, så du slipper betala porto. Du hittar etiketten här

 
Inom Sverige kompenserar vi reklamationer med värdecheckar. Reklamationer inom Norge och Danmark kompenseras med ny produkt. Reklamationer hanteras vanligtvis inom en vecka. Vi återkopplar dig så fort vi behandlat din reklamation.

 

Har du några frågor är du välkommen att höra av dig till oss.
Våra telefontider är måndag-torsdag 8:30-17:00 och fredag 8:30-15:00. Röda dagar stängt.

 

Konsumentkontakt: 08-545 180 70
Email: konsumentkontakt(at)bambino-mam.se

 

Klicka här för att komma till reklamationsformuläret