Så här reklamerar du en produkt

1. Fyll i reklamationsformuläret längre ned på sidan.
Beskriv så mycket som möjligt av vad som har hänt. Klicka därefter på knappen skicka.

 

2. Inom några minuter får du en bekräftelse på din reklamation till den e-postadressen du angivit.

 

3. Sänd din produkt till oss och bifoga ärendenumret du fått i e-postbekräftelsen.

OBS! Vi har EJ möjlighet att hantera inskickade reklamationer utan ärendenummer.

 

Inom Sverige skickar du din försändelse fraktfritt genom att ange nedan adress.

Skickar du din försändelse från Norge eller Danmark ber vi dig använda vår etikett för svarspost, så du slipper betala porto. Du hittar etiketten här

Frisvar (ska skrivas där frimärket normalt sitter)
Bambino Mam AB
Kundnr: 200 85 025
110 01 Stockholm

 

När vi tagit emot din produkt och behandlat din reklamation, kommer vi på konsumentkontakt att höra av oss till dig.

Inom Sverige kompenserar vi reklamationer med värdecheckar. Reklamationer inom Norge och Danmark kompenseras med ny produkt.

 

Har du några frågor är du välkommen att höra av dig till oss.
Våra telefontider är måndag-torsdag 8:30-17:00 och fredag 8:30-15:00

Konsumentkontakt: 08-545 180 70
Email: konsumentkontakt(at)bambino-mam.se

 

Klicka här för att komma till reklamationsformuläret